Popularni postovi

Život je lijep

NADANJE



        U iščekivanju nekoga ili nečega prolazi nam cijeli život.Nada je to što nas pokreće i daje volju da se ide dalje.Evo već nekoliko dana osluškujem hoće li neko reći da je došao MEKI  TORABI u Sarajevo.Još ništa.Koliko je samo ljudi  što kao ja to željno čekamo da  dodje taj čovjek .
Koliko je ljudi  i koliko nada u svemu tome.Mislim ja svaki dan,ma fala dragom Bogu i na ovom do sad što osjeti da može da bude da ne boli.Znači postoji i drugačiji život,život bez boli.
To je blago neprocijenjivo.Zahvalna sam dragom Bogu na tom poklonu.Sve se polako vraća na staro,ja se i dalje nadam da će dragi Bog da pošalje tog čovjeka da bude od pomoći mnogima pa i meni.Ako i ne bude tako i ne dodje nema veze,sve što je od Boga odredjeno,dobro je.


tag:meki torabi,bez boli,nadanje,život

No comments:

Post a Comment